علت تاخیر پرواز مشهد - تهران هواپیمایی چابهار چه بود؟ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) وقتی مقتول خواست قاتلش اعدام نشود! خراسان‌رضوی رکورددار حوادث ترافیکی طی هفته گذشته کشف موادغذایی احتکارشده در کاشمر به ارزش بیش‌از ۴.۵ میلیارد ریال پیگیری دادستانی مشهد در خصوص حادثه غرق‌شدگی در یکی از استخرهای این کلانشهر چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود استخوان کودکان را چگونه تقویت کنیم؟ مصرف بیسکوییت و کلوچه چه تاثیری بر سلامتی کودکان دارد؟ خشم بهاری را کنترل کنید برای حفظ سلامتی روزانه چند عدد تخم مرغ بخوریم؟ زردچوبه چه تاثیری در افزایش طول عمر و جوانی دارد؟ ۴ عارضه مصرف خودسرانه ویتامین دی را بشناسید بیشتر شکایات مردمی از پزشکان در حوزه زیبایی است | عمده اقدامات غیرمجاز در آرایشگاه‌ها و مراکز زیرزمینی پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (٨ اردیبهشت ماه١۴٠٣) | وزش باد و بارش باران در برخی از مناطق استان واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار، ۵ مصدوم برجای گذاشت آیا انجام اقدامات زیبایی در دوران بارداری ممنوع است؟
سرخط خبرها

بارش باران در خراسان رضوی تا روز چهارشنبه ادامه دارد (۸ فروردین١۴٠٢) 

  • کد خبر: ۱۵۶۵۰۷
  • ۰۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۹
بارش باران در خراسان رضوی تا روز چهارشنبه ادامه دارد (۸ فروردین١۴٠٢) 
کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی ضمن اشاره به اینکه امروز موقتا کاهش دما را در سطح استان داریم، گفت:کماکان استان تحت تاثیر سامانه بارش‌زا است که فعالیت این سامانه تا چهارشنبه ادامه دارد. 

آذر رضایی‌پور در گفت‌وگو با شهرآرانیوز اظهار کرد: در ٢۴ ساعت گذشته ریوش با ۵ درجه و سرخس با ۳۳ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان های خراسان رضوی بوده اند. بیشترین سرعت وزش باد از شهرستان‌ کلات نادری با سرعت ٢٩ کیلومتر بر ساعت گزارش شده است.
 
وی با اشاره به اینکه طی همین مدت کلانشهر مشهد نوسانات دمایی ١۳و ۲۵ درجه را به ثبت رسانده است، گفت: امروز دمای هوای این کلانشهر در گرم‌ترین ساعات به ۲۰ درجه و در سردترین ساعات به ۱۰ درجه خواهد رسید. اکنون دمای هوای مشهد ۱۴ درجه است.

رضایی‌پور اضافه کرد: از ۳۳ ایستگاه در سطح استان، ۱۹ ایستگاه گزارش بارش داشته‌اند که بیشترین بارش‌ها از شهرستان بجستان ۱۵.۵ میلیمتر و کاشمر ۱۲.۹ میلیمتر گزارش شده است. 

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی اضافه کرد: براساس تحلیل نقشه ها و مدل‌های هواشناسی کماکان استان تحت تاثیر سامانه بارش‌زا است که فعالیت این سامانه تا چهارشنبه ادامه دارد. 

وی ادامه داد: طی این مدت علاوه بر افزایش سرعت وزش باد در نواحی بادخیز و احتمال بروز خسارت شاهد بارش‌های رگباری همراه با رعد و برق و در نواحی مستعد بارش به شکل تگرگ خواهیم بود.

گفتنی است؛ بیشترین حجم بارش‌ها در نیمه شمالی استان به ویژه شهرستان‌های کلات نادری، درگز، قوچان، جوین، جغتای، سبزوار، نیشابور، فیروزه، چناران، فریمان و صالح آباد رخ خواهد داد. در ارتفاعات و در برخی نقاط مرکزی نیز بارش به شکل باران و برف است.امروز موقتا کاهش دما را در سطح استان خواهیم داشت اما از فردا تا پایان هفته افزایش دما رخ خواهد داد.

با توجه به گزارش پایش آلاینده‌های زیست محیطی مشهد مقدس شاخص کیفیت ٢۴ ساعت گذشته این کلانشهر با شاخص ۵۹ بوده و امروز  مشهد با شاخص ۵۶ در شرایط قابل قبول قرار دارد. ایستگاه‌های پایانه امام رضا(ع)، خیام شمالی، تقی‌آباد، رسالت و نخریسی در شرایط پاک قرار دارند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->